συχνες ερωτησεις

1)  Έρχομαι νωρίς. Μπορώ να έχω δωμάτιο στην άφιξή μου;
Δεν αφήνουμε πελάτες να περιμένουν στο ξενοδοχείο, εφ’ όσον υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια. Στη χειρότερη περίπτωση τα δωμάτια δίνονται στις 14:00.
2) Τι ώρα πρέπει να φύγω από το δωμάτιο την ημέρα αναχώρησης;
Η κανονική ώρα αναχώρησης είναι 11:30 το πρωί. Αν χρειάζεστε να μείνετε περισσότερο επικοινωνήστε με την υποδοχή την προηγούμενη μέρα για να εξετάσουμε τις δυνατότητες που υπάρχουν. Για αναχωρήσεις μετά την 14:00 και μέχρι τις 18:00 υπάρχει χρέωση μισής διανυκτέρευσης, ενώ πέραν της 18:00 υπάρχει χρέωση πλήρους διανυκτέρευσης.
3) Ποια είναι η πολιτική ακυρώσεων του ξενοδοχείου;
Ισχύουν όσα αναφέρει η νομοθεσία (άρθρο 8 του Ν. 1652/1986): Ακυρώσεις κρατήσεων με επιστροφή όλης της προκαταβολής μπορούν να γίνουν μέχρι 21 ημέρες πριν από την ημέρα άφιξης. Τυχόν αναχώρηση πελάτη από το ξενοδοχείο πριν από την καθορισμένη ημερομηνία έχει επίσης χρέωση το ήμισυ του εναπομείναντος διαστήματος.
4) Ποιά είναι η πολιτική του ξενοδοχείου για παιδιά;
Παιδιά έως 2 ετών που χρησιμοποιούν παιδικό κρεβατάκι, δεν χρεώνονται.
5)Διατίθενται παιδικά ή πρόσθετα κρεββάτια;
Δεν προσθέτουμε κρεββάτια-ράντζα. Προστίθεται μόνο παιδικό κρεββάτι, αν το φέρει ο πελάτης.
6) Πόσο μακρυά είναι το κέντρο της Σάρτης και το πλησιέστερο σουπερμάρκετ;
Η πλατεία του χωριού απέχει 150 μέτρα από το ξενοδοχείο μας, ενώ υπάρχουν πολλά μάρκετ, σε απόσταση 200 μέτρων το πλησιέστερο.
7) Πόσο μακριά είναι η παραλία;
Κοντά στο ξενοδοχείο υπάρχουν 2 διαφορετικές παραλίες. Η μικρότερη, μη οργανωμένη παραλία, απέχει περίπου 200 μέτρα. Η μεγαλύτερη και οργανωμένη παραλία είναι 300 μέτρα από το ξενοδοχείο, κάπου 5 λεπτά με τα πόδια.
8)Πώς είναι η θάλασσα της Σάρτης;
Η θάλασσα στην κύρια, μεγάλη παραλία του χωριού είναι βαθειά, έχει κάθε χρόνο γαλάζια σημαία και η ακτή της είναι μία τεράστια αμμουδιά.
9) Τι είδους δυνατότητες θαλασσίων σπορ υπάρχουν στην περιοχή;
Κολύμπι, κανό, γουιντσέρφινγκ, καταδύσεις, σκι, τζέτ σκι, κτλ.
10) Πότε πρέπει να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;
Κατά την άφιξη.

Covid-19 Update

COVID-19 Information

27.04.2020

Dear guests,
In case this situation with the coronavirus (COVID-19) causes problems with the current bookings for this season, we invite you to arrange your new travel dates by contacting on [email protected]

If you don’t have new dates in mind, we will provide a voucher* to the value of your deposit, for use against bookings until October 2021. For any vouchers not redeemed in 18 months from the issue date, the original deposit paid will be returned at that time in full. Our official pricelist for 2021 will not see any changes from 2020.

Please contact us on [email protected] about this option or to ask any questions.

Thank you for your understanding, stay healthy and positive! *Latest legislation by the Greek State, as well as other EU countries, (Government Gazette number 84 13/04/2020) directs businesses in the travel industry to issue a voucher instead of extending an immediate refund.